… ja det er blomster det….

Ja da var denne helgen over,igjen,og hva hører til en helg…

hint,

noe (de fleste da) damer liker….

….jo det er blomster det….

Beklager altså,men jeg er veldig,og alt for glad i blomster,og da må det innimellom komme litt av det synes no jeg da,og jeg har sagt før at blomster kan jeg ikke få nok av,og slik var mamma og…til klart pappas store ergrelse,’de er bare i veien’ sa han alltid..ha ha

 så blomster har jeg fått inn med t-skje.

men sånn ellers uansett,så er det jo fint med blomster da, og de lukter godt,ser fine ut…ja man kan bli glad av blomster.

Og no når ting er pakket ned her og mye virker litt grått,brunt til tider kjedelig, som det er når man er under flytting,så må jeg friske opp med noen blomster. Og jeg er medlem i mestergrønn,en blomsterbutikk kjede og noen ganger får en melding at det er 50 % på den og den blomsten eller blomsterbuketten,og da må jeg lliksom benytte meg av tilbudet..

Dette er ikke noe reklame altså.

Neida grunnen først av alt var, at jeg har jo en instagram konto,og så så jeg der en dag igjennom noen gamle bilder.

og i fjor på denne tid,så jeg at det var noe som heter tulipanenes dag ,og at jeg den gang hadde kjøpt noen tulipaner,tatt bilde og lagt ut. Og da tenkte jeg at,jaja da er det vel slik i år og.

(er vel en måte handelbestanden tjener penger på…  som med mye annet) altså det å ha ‘dager’ for alt mulig er jo klart skapt for at butikker skal  tjene penger på alt mulig,og mye er jo bare tullete,og jeg pleier ikke å henge meg så mye oppi slike dager,men når det gjelder blomster da,pleier jeg å ‘henge’ meg på..ha ha 

Og no her en dag i begynnelsen av uka,såg jeg at noen hadde lagt ut et bilde av tulipaner og sa at det var tulipanens dag…jaha da må det være det er i dag da.

hvite tulipaner er fine synes jeg…

 

 

vel det passet jo bra egentlig,for jeg hadde nettopp kjøpt noen tulipaner via medlemstilbudet til Mestergrønn. Men jeg hadde blandet i litt andre farger og blomster da,men det gjorde jo ingenting. jeg fikk knipset noen fine blomsterbilder ,men så viste det seg at det var visst svenskene som hadde tulipanens dag…ohjaha…

Godt med noen frisker farger som lyser opp i alt det gråe og hvite…

Tulipaner står desverre ikke så lenge,men de andre blomstrene her står en stund…

 

 

og så er jeg så heldig her at noen av barna er like glad i blomster som jeg…og det liker klart mammen…Leah er nok den som liker blomster like godt som mammen…

Hun stiller gladelig opp ,og er stolt over å få holde mammas blomster…ha ha 

 

 

 

Norges tulipan dag var no i helgen,eller rettere sagt på fredag. vel no hadde de første kjøpte tulipanene visnet,de står ikke så lenge ,og da måtte jeg få tak på noen nye. Heldigvis var det tilbud på nytt,men ikke medlem,men fordi det var tulipanens dag…ha ha ,ja ja det passet no fint det.

så da ble det en ny bukett tulipaner i hus. Altså,jeg liker veldig godt tulipaner,men de er like fin og kanskje enda finere sammen med noen andre blomstersorter. smaken er som baken. Så her kommer da en del blomsterbilder…

hipp hurra for blomster,blomster gjør oss glad,men det kan og glede noen andre. 

Og husk alle trenger ikke være enig med meg….(ikke sant morfar…?? ha ha)  men ta no ikke gleden fra andre da…og ikke minst det er jo bare bra å ha en ‘hobby’ eller en lidenskap… om en kan kalle blomster for det. he he 

 

 

en annen hvit bukett,med blanding av div. hvite blomster…

fant noen gåsunger og her en dag,ikke på trærne altså,men i butikken…de er jo så fine…og ikke minst et tegn på våren er i sikte…

og her har kommet enda mer snø,til alle store glede… og selv om alt ser litt hvitt og grått ut,så er det noe fint med det hvite og…

Emilie liker og blomster…

 

 

 

 

Følg oss Gjerne på Facebook ; ‘Huset med de 11 Barna’

 

12 kommentarer
    1. Helt enig,blomster er nydelig.
      Så flotte bilder,det gjorde seg” godt”ute i snøen med blomster.⚘⚘

    2. jaaa MARi:blomster er veldig fint…låv it…. ja flytting blir det…vi er veldig klar,og står parrat…vi venter bare på at huset skal komme til syne…og det tror vi ikke lenge før det dukker opp.

    3. jaaa blomster er veldig fint…Else: og ikke minst artig å ‘dille og dulle med’ ha ha liker det veldig godt…ja det ble litt ‘hvitt’ no her,så litt farger kom seg..ha ha er så fint lys ute no når snøen ligger. tusen takk for gode ord. fin uke videre til deg og dine. 🙂

    4. Jeg som driver med kort og bilder selv, blir bare såååå inspirert av de fantastisk vakre bildene du tar!! Helt unikt og vakkert. Håper du lager fotobok av dem, kort eller noe annet en gang….. <3

    5. åååå tusen tusen takk snille deg rikke kopperstad: takk for gode og varmende ord. Joda jeg har alltid selv vært interessert i bilder og kort og alt med tegning og maling,laging av dill og dall. Men har blitt liten tid siste årene til slikt. Men det har heller blitt mer av bildetaking. det tar ikke så lang tid liksom..ha ha men er nok bare en amatør ja…men er jo artig med en hobby da…og blomster er liksom en favoritt…tusen takk igjen snille deg…klem herfra

    6. Hurra for fine blomsterbukett med fine ord til😘⚘🌹. Nei, tulipaner holder nå lite i oppvarma rom, kjøpte en bukett med fine farger og gåsunger i fredag, men de takka farvel på mandag, ha-ha..🌻🍃😃

    7. ha ha Bjørg Rønshaugen: du er bare morsom du…vel her stod de i 1 uke,men setter de kjølig om natta ,og lite vann,det hjelper og litt potetmel i vannet.
      og kanskje det hjelper med å synge til de…ha ha ha ha
      ja ja du får kjøpe noen mer holdbare blomster… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg