Litt lyse beige farger på kjøkkenet

Vel det er ingen nyhet att mor i huset elsker blomster..(.og gamle skatter….)

Det er bare det vakreste som finnes…

og helt sikkert arvelig,for både mamma  og bestemor var like glad i blomster….

kunnes sikkert både eid og jobbet i en blomsterbutikk,og ikke minst alle de  gode luktene som kommer av blomster….

Man blir bare så glad av blomster ,man trives av det, og det blir så koselig rundt en med blomster.

Som og tidligere skrivet så er jeg en person som liker å ‘dulle å dalle’ rundt i huset,og spesielt på kjøkkenet der vi tilbringer mye tid. og da må det bare være koselig der.

Aron på 5 år spurde meg i dag. når jeg ordnet på blomstrene og tok bilder av de…

‘mamma, hvorfor liker du så godt blomster?

ÅÅÅ de er sååå fine ‘,svarte jeg og hadde sikkert stjerner i øynene når jeg svarte…og stod med nesen ned i en rose…

…..og mange lukter så godt……mmmm sniff…

‘Oja’-  var alt han hadde å svare… og såg nok litt skeptisk ut …hm hm 

Han Lurte helt sikkert ett sekund på ‘den  morra si’……..ha ha

 

Men jeg er veldig glad i lyse beige farger,og her har jeg kjøpt noen blomster,som jeg har satt sammen,har og funnet det ‘grønne’ ute.

 

Har leitet en stund etter ett tallerken stativ,og fant ett her en dag.

men det er til djupe tallerkener,men ser og etter ett til flate tallerkener.

Men er så koselig å ha slikt stående fremme med gamle fat på…

 


 

Litt duse lyse farger i kose kroken og…

Det er greit når man får nok til flere buketter man kan pynte med  på flere plasser…

fikk tak på en ganske stor tallerkenhylle for ikke så lenge siden,en slik har jeg sett lenge etter.

samler næmlig på gamle fat,så det er så fint å ikke bare la stå i ett skap ,men vise gamle skatter  frem.

samler og på gamle bøker,og kombinasjonen med blomster er så fin.

så kjøp deg litt fine blomster til helgen,man blir så glad av det .

Ønsker deg og dine en fin fin helg 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg