Hvit Romantikk

Det er ingen stor nyhet att jeg er veldig glad i blomster,og det har kommet frem mange ganger tidligere på denne bloggen.Og mange tidliger innlegg innholder en del bilder av nettopp blomster.det kan fint sammenlignes med en  ‘Hobby’ ha ha. Det er jo litt sånn typisk ‘dame ting’ det der med blomster,men faktisk så er det flere og flere menn som etterhvert og intresserer seg for det.og det er jo positivt.Men jeg har nok og arvet litt av mammas blomstergener,for hun og elsket blomster.
Og jeg ‘må’ alltid ha blomster i hus som pynter opp både bord og vinduskarmer.Det er så mye koseligere å sitte å spise frokost og middag sammen,med blomster og lys på bordet…da trives man.Synes og att barna kan lære seg til att man kan  å ha det fint og koselig rundt seg.Og så er det jo sååå mange flotte blomstrer uti butikkene,med mange vakre farger,men må nok likevell si att jeg synes hvite blomster er finest.Det er noe så lyst,fint og rent med hvitt.og ikke minst- hvitt er romantisk- noe ‘klasse’ over det liksom, noe vakkert.Så skjønner godt att de fleste bruder som skal gifte seg velger hvite/lyse blomster.

Så her en dag kom jeg over noen hvite blomster jeg fant litt ‘her’ og noen hvite ‘der’ som ble med hjem… liker og godt å sette de sammen til buketter.

~Får se hva det blir av dette~

~Hvite blomster sammen med gamle skatter er veldig fint.~ og spesielt gammelt hvitt service~

~Og grønt og hvitt er så fint samme~

 

 

~Ååååå de vakre hvite~

 

De vakre hvite blomstrene fikk plass etterhvert på spisebordet…når vi spiser måltider sammen,eller bare en kopp kaffi……vel no drikker ikke jeg kaffi da,men kokosboller er bare såååå godt…. 🙂

Jeg liker og roser veldig godt,og hvite roser er nok favoritten der ja…men sammen med noen småblomster og grønt,blir det fort en vakker romantisk bukett…

Jeg var på en bruktbutikk her en dag og fant en fin gammel  mugge fra  ‘norske porsgrund’ til en billig penge.synes den var så søt og Tenkte att den kan være veldig fin som vase…

Og så måtte lille Leah være litt ‘modell’ da~ synest barn og blomster er veldig søtt og fint sammen….og Leah stiller gladelig opp hun…

Og arti å prøve ut ulike effekter…med og uten farger er faktisk like fint…

 

~Søtt ~

~Den vakreste bukett~ enkelt og fint!!

Så neste gang du er ute på en butikk,eller på plantasjen…ta med deg noen hvite blomster hjem og skap litt hvit romantikk~det gjør man så glad i en hverdag~

 

 

 

 

Følg oss gjerne på Facebook: ‘Huset med de 10 barna’

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg