-Fargerike blomster-

 

 

Må bare få dele noen bilder av noen skjønne blomster…og en blomster elskere som meg får liksom aldri nok av blomster…

Det hele begynte for over en uke siden så kom jeg over noen skjønne rosa farget Pioner. De fikk komme hjem,og da hadde jeg fra før noen hvite blomster.

så her en dag fikk jeg noen rosa roser som egentlig skulle kastes,så da mikset jeg sammen en blomster bukett.

 

 

 

Jeg er egentlig ikke så glad i denne type rosa farge,synes den er så sterk og dominerende,men når de kom sammen så ble det ganske friskt.

 


 

 

 

Men etter en tur uti hagen fant jeg noen eplekvister jeg blandet i  

og syrinen begynner endelig å sprette ut…

så da ble det en litt enkel blomsterbukett til en litt større bukett…

og den lukter kjæmpegodt…men det er pga syrinen

 

 


 

 

 

 

Fikk en gang en gammel slitt sinkbøtte som hadde blitt kastet i bosset,

og ja det er nok mye som er  gammelt stygt og ødelagt i folks øyne.Men for noen er dette rett og slett en skatt

Så denne bøtta er blitt brukt som blomsterbøtte.

denne gang ble den fargerike blomsterbuketten puttet oppi..

og det var no ikke helt gale det heller.

 

 

 

 

Det er så mye fint ute i naturen no som kan mikses sammen til fine blomsterbuketter

både markblomster og hage blomster og om du kjøper noen enkle  blomster.

Da kan det fort bli fine buketter


 


 

så det er bare å kikke i kjeller og garasje,så kanskje man kommer over noen gamle “skatter” man kan plante eller putte blomster oppi…

det er gjennbruk og


.

8 kommentarer

Siste innlegg